14 Şubat 2009 Cumartesi

Sevgililer gününde ayarı almak...


Bugün 14 şubat... Yaşasın tüketim çılgınlığı. Etrafımda alınan hediyelere örnekler; 160 liralık parfümler, 290 liralık cep telefonları, kazaklar, t-shirtler ve daha neler neler.
Alınmayınca kızan, darılan, küsen sevgililer vs... Zaten buna akıl sır erdirmek mümkün değil. Hediye almadı diye sevgiliye küsülür mü? Ancak bunda yeni nesilin şımarık yetiştirilmesinin çok büyük etkisi var.
Çocuk geçtiği her sınıfta ödüllendirilmeye alışır. Sınıfını geç bisiklet alacağım, sınıfını geç bilgisayarı kap, takdirname al bi tatil çalışır... Bu çeşit edimsel koşullamalara bağımlı hale gelen günümüz gençliği artık o kadar çok aşmıştır ki sevgiliyi de bir hediye makinası olarak görmektedir. Elbetteki bu şekilde düşünmeyenler de vardır, onları takdir ediyorum. Ancak benim sevgilim bana hediye almadım diye kızacaksa, kızacak olduğu kişiyle çoktan ayrılmış demektir. Ayrıca onun bana hediye almış olması da birşey değiştirmez. Onun içinden gelmiş almış, ama belki ben bir çift 'samimi ve yürekten' güzel sözün yeteceğini düünmüşümdür. param yoktu belki, alamadım. Öyle ki bütün hediyeler bana o kadar klişe geliyor ki özgün bir hediye alana kadar bekleyeceğim mesela.
Hem zaten bana göre sevgililer gününde hediyeyi herkes alır. Önemli olan özel olmayan bir günü özel hale getirmek.
Şimdi hiç sevgililer günü ticari amaçla yaratılmış bir gündür geyiklerine giremeyeceğim. Ama öyle:D

Bu arada sevgi çiçektir...

Sevgi böcektir...

Sevgi sevilen birşeydir, hem gereklidir lan!

Sevin gayri...



Saygılar...


MnykTeaM

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Biraz Olsun Düşünen İnsanlara Armağan Olsun! Sohbet